7 Temmuz 2013 Pazar

Eskişehir Sokak Festivali 2

        Mayıs ayında yapılan Eskişehir Sokak Festivali'nin devamını yazmak istemiştim.Ama bir ara aklımdan çıkmış unutmuşum hatırlayınca hemen yazmak istedim:) Bu sene de çok güzel etkinlikler vardı.Ben Tegv'in gönüllü ablalarından biri olarak önce gidip oradaki standı ziyaret etmek istedim.Her zamanki gibi küçük bıcırıklar standın etrafına doluşmuş resim yapıyorlardı.Biraz orada kaldıktan sonra başka neler varmış acaba diye dolaşmaya başladım.
         Geçen sene keçeler çok ilgi görmüştü.Benim hala o zamandan kalan keçe kitap ayraçlarım  evde duruyor. Cupcakeli,kalpli,köpekli,Muppetslı(bunu kardeşim yapmıştı)...bir sürü sayfa ayraçlarım var.Aslında daha çoktu.Ama bazılarını arkadaşlarıma hediye ettim.


            Bu sene özellikle tuvallere çok önem vermişler.Çok büyük boylarından tutunda küçük boylarına kadar bir çok çeşidi vardı. Bende hemen bir tanesini, kapıp başladım resim yapmaya:)Kardeşim Süpermen yaptı ve çok hoş oldu.Sonra kuruması için biraz köşeye bırakıp diğer stantları dolaşmaya başladık.Stantlardan birinde elinizin ya da yüzünüzü alçıya aldırıp kalıbını çıkartıyorlardı.Bende hatıra olsun diye elimi yaptırdım.(yüzünüzü yaptırmak isterken  her yeriniz kirlenebiliyor da )

Eskişehir hatıra fotoğrafı çektirdik. Ben cadı şapkasıyla çektirdim:)Kardeşim de kovboy şapkasıyla çektirdi :) Bazıları kostümlü arkadaşlarla fotığraf çektirdi. Zeyna'dan nasrettin hocaya, Vampirlerden Amazon kadınlarına kadar bir sürü kostümlü öğrenciler vardı.


Ben en çok  geçen seneki  THOR'u beğenmiştim.Ama etrafı çok kalabalıktı.Meğer ne kadar çok THOR hayranı varmış :D Bunu dışında Yüzlerine resim yaptıran  bir sürü de çocuk vardı.Çok eğlenceli bir 2 gündü.

not:Diğer yazımı okumak isteyenler tık tık :)

not: Bendeki fotoğraflar biraz kötü olduğundan internetten aldım fotoları ;)Bir sonraki yazım Eskişehir'in meşhur her sene yapılan bol kostümlü bol renkli  ''Bahar Yürüyüşü'' ile ilgili olacak. Buraya da birkaç tane kostümlü şenlik resmi koymak istedim;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder