27 Eylül 2013 Cuma

Sevgilisinin Peşinden Dünyayı Dolaşan Fotoğrafçı ve Manken Sevgilisi


          Mutlaka sizde biryerlerde  görmüşsünüzdür bu ünlü fotoğrafları.Sürekli dünyanın farklı yerlerine giderek  arkası dönük ve  sevgilisinin elini tutarken çekilen harika fotoğrafları var.

         Hep merak ettim kim acaba bu kız diye sonunda  internette dolaşırken yüzünün de göründüğü fotoğraflar karşıma çıktı. Ben de sizinle paylaşmak istedim ;)

       Fotoğrafçının adı dilimin ucunda ama çıkaramıyorum.Hatırlayabilen yorum atsın olur mu?
       Evet adını öğrendiğime göre bilgilerini de ekleyebilirim artık :)
 
  Bu güzel fotoğrafları çeken Murad Osmann 'ın sitesine gitmek için TIK TIK...
     İnstagramını ziyaret etmek isteyenler için TIK TIK...


   
                          

            En beğendiklerimi üstlere koydum














































                                          Bu fotoğrafı da çok beğeniyorum;)
























                          Bunlar da sevgilisinin  yüzünün göründüğü fotoğraflar :)
























                                                                  Nasıl buldunuz?




Not:Fotoğrafları Oneo adında bir siteden aldım.

4 yorum:

  1. kız çok güzelmiş ama diğer fotoğraflar daha güzel ve özell

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :) Hemen ekliyorum yazıya bilgilerini :D

    YanıtlaSil
  3. Me a encantado la idea de la mano,muy interesante!!! Me encantan!!

    Un Saludo

    YanıtlaSil