28 Eylül 2013 Cumartesi

Güzel bir mekan güzel bir kahvaltı;)




           Eskişehir de bu yaz açılan bir yerden bahsetmek istiyorum size.Cafe Jardin ,Adalar 'a Tweenty Six 'in yanına açıldı.Çok harika bir açık büfesi var.Çok şirin ve süslü kanepeleri var.Kahvaltı tabağınızda şirin Uğur böcekleri, mısır yiyen canavar kanepeler ya da salam adamlar olsun isterseniz buraya uğrayın derim.Aileler için de çok uygun bir mekan.İlk zamanlar sadece hafta sonları olan açık büfe kahvaltıları artık hafta içi de yapılmakta üstelik tüm bunları Porsuk Çayı'na doğru temiz bir hava eşliğinde yapabilirsiniz. 

        Biz neredeyse her hafta sonu oraya gider olduk;) Kim bilir belki bir hafta sonu orada karşılaşırız nedersiniz? 







                   Bu salam adamlar çok hoş görünüyorlar di mi?


                      Tatlı Uğur böceklerim  Nım nım nım ...


Kahvaltıya kardeşimle beraber gittik. Kaymakta pek tazeydi canım nasıl çekti şimdi!


   Omletleri bir harika!  Ama beni asıl can evimden vuranlar yumurtalı ekmekleriyle yalancı pizzası oldu;)


Not:Yarın günlerden pazar olduğuna göre güzel ve uzun bir pazar kahvaltısı yapmak için Cafe Jardin'e gidiyoruz demektir;)


8 yorum:

  1. ooo canım süper bir yer bende kızarmış dondurmasını tavsiye ediyorum bir günde beraber gidelim afiyet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere beraber gideriz :)şöyle uzun uzun kahvaltı yaparız inşallah tatlım.Sende güzel fotoğraflar çekersin hem :) İlk fırsatta söz :)

      Sil
  2. Gelmem mii. Koşa koşa geldim hem de bloğunuza..:))
    Çok beğendim yakın takibinizdeyim artık..
    Aradım ama bloğunuzda resmi var mı kedişinizin..
    Bende kedi köpek denince akan sular duruyor malum..:))
    Çok çok teşekkürler ediyorum bloğumu ziyaretinizden ötürü..
    Tanıştığıma çok memnun oldum..
    Görüşmek üzere çok selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şirin olduğundan çok nazar değiyor kedişime :)bu yüzden bir ara kaldırdım fotoğraflarını .Ama tekrar koyacağım yakında sizinkilerde pek tatlı pek şirinler maşallah tam yemelik:)Tanıştığımıza çok memnun oldum.Öpüyorum çok çok :)

      Sil
  3. yaaaaaa ben gitmedim oraya daha:))))))) ama kahvaltısını deniycem!
    Eskişehirliyim ben de tatlım takibindeyim artık!
    öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskişehirli blogcular ile karşılasınca ayrı bir seviniyorum :) Tanıştığımıza çok memnun oldum bende takipteyim artık :) Kahvaltısı çok güzel ben bayılıyorum buranın kahvaltısına bu yüzden herkese tavsiye eder oldum.Hatta neredeyse her hafta bir arkadaşı kolundan çekip götürüyorum :) Malum önümüz kış, kışları pazar günü uzun uzun sıcacık çaylarla yapılan kahvaltının keyfi bir ayrı oluyor:)tekrar çok memnun oldum tanıştığımıza öpüyorum çok çok :)

      Sil
  4. Pelincim bir eskişehirli olarak nasıl kaçırmışım orayı çok özendim kahvaltıya :) iyi bayramlar canım buarada :) yakın takibindeyim senin

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Bende severek takipteyim blogunuzu:) Cafe de yazın başında açıldı aslında o yüzden pek kimse bilmiyor :)Ama kahvaltısı çok güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil