25 Mayıs 2013 Cumartesi

Eskişehir Sokak Festivali

          Bu sene Mayıs ayı Eskişehir için ne kadar da çok hareketli geçiyor sizce de öyle değil mi? 15. Uluslararası Film Festivali , Ralli gösterileri ,köpek yarışması , konserler, Bahar Yürüyüşü derken şimdi sıra  da  Sokak Festivali var. 


Bugün başlayan sokak festivali için Porsuk 'un her yerine stantlar kuruldu. Keçeden maske yapımına , t- shirt boyamadan alçı ile vazo yapımına kadar  bir çok etkinlik mevcut. 


         Akşam olunca da Porsuk üzerine kurulan setler ile Porsuk üzerinde verilecek eğlenceli konserler var. 




          Çeşitli kostümlere bürünüp hatıra fotoğrafı çektirenler mi  dersin stantlar da keçeden kitap aralığı yapmaya çalışanlar mı dersin herkes burada hatta  alçıya torna çekip vazo yapmaya çalışanlar bile var.(Ben geçen  2 tane küçük ve orta boyda vazo yapmıştım.(gerçi ben  festivalde yapamamıştım daha sonra atölye de yapmıştım.) Hala evde duruyorlar:)

Yarın erkenden çıkıp bolca vakit  geçirmeyi düşünüyorum.OH! ne güzel oldu geçti bu  Mayıs ayı sanki hiç bitmeyecekmiş gibi dolu dolu :)




Eskişehir de başka neler oluyor diye merak ediyorsanız bunlar da diğer yazılarım :)

            * Eskişehir Sokak Festivali 2 yazım da burada TIK TIK :)
            * Bahar Yürüyüşü yazım için TIK TIK :)
            * Bahar Şenlikleri için TIK TIK :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder