28 Temmuz 2013 Pazar

Alaçatı

            Çeşme tatilimizin en güzel uğrak noktası Alaçatı!!!  İnanılmaz güzel bir atmosfere sahip her yerde butik restoranların  olduğu harika bir yer.Bütün tabelaların el ile süslendiği ''burada hayat var ''diye bağıran bir tatil yeri.Ara sokaklarına girince butik otelleri görebileceğiniz her sokağının fotoğrafını çekmek isteyeceğiniz , bir sokağında karşınıza antikacılar çıkarken bir sokağından tasarım atölyelerinin çıkabileceği çiçeklerle süslü küçük bir Yunan Adasını andıran ve kesinlikle karadutlu dondurmasını yemeden gelmemeniz gereken güzel ötesi bir yer.Rüzgarı nedeniyle harika bir Sörf keyfi yaşayabileceğiniz ama suyu buz gibi incik boncuk ve ünlü markaların dükkanlarıyla dolu bir yer.




            Burayı gündüz gezmesi ayrı bir keyif gece gitmesi ayrı bir keyif veriyor .Bütün gün denizde yüzmekten yorulduğumuzdan otele gidelim biraz dinlenelim dedik.Sonra birde baktık ki akşam oluvermiş hemen üzerimizi değiştirip yola koyulduk.


              

                 Önce karadutlu dondurmasından alıp yalaya yalaya çarşısından aşağı doğru yürümeye başladık. İki yanımızda kurulu çeşit çeşit restoranlardan gelen kahkaha seslerini dinleye dinleye  ara sokaklarında dolaştık.Yol boyunca incik boncuk ,hatıra magnet ve  harika orjinal yaka modelleri (yaka modelleriyle ilgili önceki yazılarımdan biri okumak isterseniz tıklayın bakalım   TIK TIK ) satan sayısız dükkanın önünden yavaş yavaş  geçtik yorulunca ilk boş bulduğumuz yere oturduk.



Sohbet ederek etrafı,insanları seyrederek(ben çok severim bir yere oturup gelen geçeni,etraftaki insanları izlemeyi:) ve enfes bir kahve içip fallarımıza  baktıktan sonra (ve tabi aşırı uykumuz geldikten sonra çünkü burasını başka türlü bırakamazdık) otelin yolunu tuttuk.Daha sonra bir kaç defa daha uğradık buraya hepsinden  de ayrı bir keyif aldık.Her seferinde daha da bir arka sokaklarını keşfetmeye çalışarak dolaştık.(İnsan aşırı yoruluncaya kadar anlamıyor burada ne kadardır dolaştığını :)





Daha sonra duyduk ki  cumartesi günü Alaçatı'nın pazarı varmış bir de orayı gezelim dedik.Güzel elbiseler vardı.Ama Çeşmenin pazarından da çok farklı değildi. Burada biraz daha fazla çeşit var ama yine de bize küçük geldi.Çok güzel yöresel düğme baskısıyla yapılmış beyaz (bu aralar her yerde çeşitlerini görebileceğiniz) torba çantalardan aldım.Çok hoşuma gitti.Herkes çok beğendi.Eğer fermuarı olsaydı çantamı çoktan  anneme kaptırmıştım :)







           Keyifli bir tatildi pazar yerinin ara sokaklarına gidince POP adında çok güzel bir dükkan keşfettik.






             Dükkandan çıkmak istemedim özellikle porselen bebekler çok hoşuma gitti.Coco Cola ve Pepsi'nin çok çeşitli şişelerine bayıldım.Kapının yanındaki minik araba ve motora da bayıldım. Çeşitli boydaki baskılı kutular da çok şirindi.Hepsini hepsini çok beğendim.Çok keyifli bir tatil geçirdim umarım bir gün sizin de burayı görme şansınız olur.




                                                                Bunlara bayıldım.




                                            Bilim adamını ve maymunu çok beğendim.





                           Benim de böyle bir kutu koleksiyonum var.O yüzden bunların yeri ayrı :)
















not:Gezdiğim yerlerden topladığım hediyelik eşyalar ile küçük bir koleksiyon yapıyorum ilerideki yazılarımdan birinde bunların fotoğrafını ayrıca çekip sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu tatil sayesinde  özellikle bu sene çok güzel parçalar topladım.Onlar benim Bebeklerim :D

3 yorum:

  1. harika yerlermiş fotoğraflarında harika olmuş canım

    YanıtlaSil
  2. Evet bende çok beğendim harika bir yer :)fotoğrafların sadece bir kısmını koyabildim .Bu yazının devamını getirmeyi düşünüyorum.Küçük küçük bir sürü şey aldım onların fotoğraflarını da ekliycem :)

    YanıtlaSil