8 Ekim 2013 Salı

Alaçatı 2 - Yazdan Kalma Birgünden...

       Havalar soğumaya başladı iyice ama ben hala tatil yazılarımı bitiremedim;) Daha doğrusu tatil yazımı tek bir post ile geçiştirmek istemedim.Geçenki yazımda( merak edenler buradan okuyabilir) Alaçatı'nın  Marinasını çekememiştim.Gezmekten pek fırsat olmamıştı;) Zaten akşam insan kalabalığından o güzelim restoranların,harika mekanların dış görünüşünü tam olarak çekmek mümkün olamıyor maalesef.

Çok beğendiğim birkaç yer vardı fotoğraflarını çekemedim diye üzülmüştüm ama buraların çekilmiş fotoğraflarını buldum ;) Onları da sizinle paylaşmak izledim.O zaman ne diyelim''Yazdan kalma bir günden...''









     Bu tezgahlardan heryerde var ama bileklikler genelde aynı oluyor o yüzden her tezgahta farklı modeller bulmayı pek beklemeyin ;( Her şeye rağmen  hepside ne kadar da  güzel ve rengarenk görünüyorlar değil mi?


     Bu sabunların kokusu müthiş üstelik her şeyin sabununu yapmışlar.Bu arada Eskişehir'de de Askeri hastanenin (cuma pazarının oradaki cadde üzerinde) olduğu caddeden stadyuma doğru giden yol üzerinde Alaçatı sabunlarını satan bir dükkan var.İsteyenler oradan ulaşabilirler;)




                             


                     


                               





   


                 




                                         




                     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder