17 Ekim 2013 Perşembe

Şişe Mantarı ile Desen Yapımı...


       Şişe mantarıyla yapılan desen çalışmalarını çok beğeniyorum.Baskıyı yaparken şekil tam çıkıyor ve boya da pek fazla akmıyor.Üstelik çok estetik duruyor:)Bende ne zamandır biriktiriyorum şarap şişelerinin kapaklarını.Bazıları bir köşede  şekil verilmek için hazır bekliyor bazıları ise Gırgır'da (keditoşumuz olur kendisi) oyuncak yaptı oynuyor:)
       Özellikle kitap kapağı süslemesi olarak kullanmak üzere çeşitli desenler yapmak istiyorum.
       Neler yapabilirim  diye soracak olursanız diye birkaç fotoğraf ekledim.Siz nasıl buldunuz?




                                              Böyle güzel puantiyenli bir bardak altlığını yapabilirim mesela:)

                                                   Ya da belki notaları kazıyıp baskısını yapabilirim...                                          



 Not:Bu fotoğrafları görsellerde aratarak buldum.Herhangi bir bloga ait ise lütfen söyleyin blogun adını da ekleyeyim ya da kaldırayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder