31 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı Süsü Olarak Evde Kendinizin Yapabileceği Kar Küreleri ...

 
        Çocukluğumdan beri çok severim kar kürelerini.Eskiden hep yılbaşı süsü olarak görürdüm. Noel baba,geyikleri ve suyun içinde hareket eden karlar çok ilgimi çekerdi.Eskiden hep Noel Baba'lı olanları vardı ama artık her çeşidini bulmak mümkün ,hayvan figürlü olanlarından tutun da  Eyfel Kulesi olanlarına kadar.Benim de bir tane Noel Baba kar kürem var.Bir de Fethiye'deyken aldığım Caretta Caretta'lı bir kar kürem var ikisini de çok seviyorum.Artık isteyen herkes birkaç oyuncak ve bir kavanoz ile kendi kar küresini yapabilir.Youtube'da bunlarla ilgili videoları izleyerek yapabilirsiniz. Ben de beğendiğim birkaç kar küresi sizinle paylaşmak istedim.Yapımları ise çok basit.
                  Kar Küresi  Yapımı: İstediğiniz bir oyuncağınızı alıyorsunuz Mesela geyik figürlü küçük bir oyuncağınızı ve 1-2 tane ağacı kavanozun kapağının içine ters olarak altlarına silikon sürerek yapıştırıp kuruması için biraz bekletiyorsunuz.Daha sonra kavanozun içine taşmayacak kadar su ve kar tanesi gibi görünmesi içinde ufaladığınız köpükleri atıp kavanoz kapağı aşağıda kalacak şekilde kapatıyorsunuz. Veee işte tatatatam artık sizinde bir kar küreniz var.     
        İsterseniz kavanoza su koymadan da kar küresi yerine evinizde  süs olarakta kullanabilirsiniz.Aşağıda birkaç örnek sizler için seçip koydum.Yapmak isteyenlere şimdiden kolay gelsin...

Not: Resimler alıntıdır.

                         

              


                            

                               


                    

                         
 
            Hatta isterseniz kavanozunuzun içine ya da üstüne mum koyarakta yılbaşı sofranız için güzel bir mumluk elde edebilirsiniz.

                              
           

                               


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder