31 Aralık 2016 Cumartesi

Yılbaşı Süsleri ve Minyatür Yılbaşı Ağaçları...


           Benim en çok sevdiğim yılbaşı ağaçları minyatür olan,hani şu masanızın bir köşesine ya da pencerenizin önüne süs olarak koyabildiğimiz yılbaşı ağaçlarıdır.Hatta yılbaşı yaklaştıkça bu ağaçlarla ilgili Youtube 'ta kendin yap videoları yayınlanmaya başlar.Kendi kendinize evde yapabileceğiniz masrafsız süslerden olduğu gibi öyle çok yerde kaplamazlar.Bugün sizlere Pinterest'te ,Instagram 'da görüp beğendiğim yılbaşı ağaçlarını ve yılbaşı süslerini paylaşmak istedim.En çok beğendiklerimi  üste koydum.İçlerinde özellikle bu senenin yeni modelleri varki ben onları çok beğeniyorum çok yaratıcı ve çok zarif duruyorlar.Umarım sizde beğenirsiniz...

Not:Resimler alıntıdır.
                                     

                         
                               

                                       

                             


                         

                                    
                 
                                            
                                               
                                               

                               

                               

                                   

                                    
                     
                             
                   
                             

                                   

                              

                                

                      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder