31 Ekim 2018 Çarşamba

Cadılar Bayramı...

         Eveeet yine Cadılar Bayramı etkinlikleriyle İnstagram coştu,renklendi.Birbirinden güzel kostümler,süslemeler,cadılar bayramı makyajları,masa süslemeleri ve kendin yap projeleriyle  doldu heryer.Bizim ülkemizde pek fazla ilgi görmese de benim çok hoşuma giden bir kutlama.Özellikle de kostüm ve makyajlara bayılıyorum.Düşünsenize her sene 1 günlüğüne de olsa istediğiniz bir karaktere bürünebilirsiniz.Ben olsam hani şu çocuk filmi vardı ya hatırlarsınız bir ara çok meşhurdu E.T.   onun kostümüne bürünmek isterdim ya da Candy Man, Cat Women gibi karakterlerin kostümlerini giymek  isterdim. Pinterest ve İnstagram 'da görüp beğendiğim bazı fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz.
              O zaman herkese #happyhallowen  

Not:Resimler alıntıdır.





















1 yorum: