29 Temmuz 2014 Salı

Ponpon / DIY Fikirleri...

  
         Bir önceki yazımda ponponlardan yapılmış tasarım koltuklardan ve hayvan figürlü halılardan bahsetmiştim.Aslında bu fotoğrafları da o yazıma ekleyecektim ama daha sonra vazgeçip ayrı bir yazı olarak yayınlamak istedim.Ponponlarla başka neler yapabiliriz acaba derseniz size Pinterest'te rastladığım çok güzel fikirleri sizlerle de paylaşmak istedim.Umarım beğenirsiniz :)

                         


                         
                               

                        
                       
                 
                      

                   



Not:Resimler Pinterset'ten alıntıdır...

4 yorum:

  1. merhaba, blogun çok güzel ve yazıların çok eğlenceli. (Hilmi bunu sevdi .)
    5. resimdeki ablanın ponponu biraz ağır kaçmış, bakışlar da dövecek gibi sanki di mi :)
    bugunyenibirgun.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) Pinterest'ten almıştım bu fotoları çok ünlü bir tasarımcı kendisi aslında ponponlardan çok güzel,çeşitli şeyler yapıyor :) Bazıları çok küçük ponponlardan bazıları ise çok büyük ponponlardan oluyor :) Çok dikkat çekici çok güzel paylaşımları var :) adını hatırlayamadım şimdi ama ilk fırsatta linkini de ekleyeceğim Belki diğerlerine de bakmak istersiniz :)))

      Sil
  2. Ne güzel şeyler yapmışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğeniyorum ponponlardan yapılan şeyleri :)) Özellikle de yastıkların ucuna yapıyorlar çok hoş duruyor :))

      Sil