7 Haziran 2014 Cumartesi

Renkli Saçlar...

               Her blogun rengarenk saçlar ile ilgili bir yazısı var aman! bende de eksik olmasın dedim :) ve ben de bir şeyler yazmak  istedim :) Özellikle yaz aylarındayız malum renkli saçların tam zamanı.Lisedeyken bayılırdım rengarenk saçlara , bir ara saçlarımın uçlarını pembe mi yapsam diye düşünmüştüm.Ama sonra çok akıyor dedikleri için vazgeçmiştim.Ne kadar bakımı zor olsa da yapınca  çok güzel,çok havalı duruyor bence :) Eh o zaman bakalım bakalım kimler nasıl boyamış saçlarını :) 

Not:Resimlerin alıntıdır.




                            

                         

                        

                         

                           

                            

                           

                           

                            

                     

                        

                               


                                 

                                 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder