27 Aralık 2013 Cuma

Çubuklar Ile Yapılan Minyatürler...

               Bir önceki yazımda çubuklar ile yapılabileceklerimize birkaç örnek göstermiştim.Şimdi ise bu çubuklarda minyatür boyutlarda yapabileceğiniz birkaç fikir örneği vermek istedim :)
               Minyatürlere bayılıyorum.Özellikle de minyatür bahçe ve ev tasarımlarına.Birkaç minyatür yapımını sizlerle paylaşmak istedim.En çok beğendiğimi de üste koydum :) Peki siz hangisini beğendiniz?

                               

      


                               
       

                                  

                                                      Birkaç çeşit kapı örneği...
                                        2.resimdeki evin çatısının yapılışı...

                            

                                         Bunlarda boyanmadan önceki halleri...


                            


                          




Not:Resimler alıntıdır.








1 yorum:

  1. Geldim, baktım, sevdim bloğunu :) Yalnız "diy" bölümü ilgi alnım daha çok. O yüzden burasını beğendim :) Diğer bölümlere ayıptır söylemesi-ayıpsa niye söylüyorum?- bakmadım ;) Lakin bu bölüm çokzelmiş :D Bb

    YanıtlaSil