9 Kasım 2013 Cumartesi

Ne Okuyorum? ~Çavdar Tarlasında Çocuklar~




           Bu aralar bir sürü kitap aldım.Ama ilk önce bu kitaba başlamak istedim.Çünkü kitap Amerika'da  birçok seri  katilin üzerinden çıkan eşyalar arasındaymış! Nedenini çok merak ettim doğrusu :) Çavdar Tarlasında Çocuklar, J.D.Salinger'ın Yapı Kredi Yayınlarından çıkan bir kitabı. Kitabın fiyatı 12 lira.
           Şimdiden kitabın yarısına geldim bile :) Zaten öyle kalın bir kitap da olmadığından hemen bitecek gibi duruyor.Bitirince güzel bir yorum yazarım artık ;) 

                              Peki siz bu kitabı okudunuz mu? Okuduysanız nasıl buldunuz?

                        

1 yorum:

  1. Oy o ne tatlı bir fincan öyle. Çok beğendim. Son zamanlarda fincan hastalığı başladı bende almıyorum ama bakıp bakıp duruyorum. :)

    YanıtlaSil