11 Ağustos 2013 Pazar

Bayram Tatilim

            Bu sene bayramı tatilde deniz kenarında karşıladık.Bayramda her yer çok kalabalık olduğundan bizimkiler de emekli olduğundan,biz de bayram tatili daha çok aile ziyaretleri şeklinde olurdu.Ama bu sene değişiklik yapalım dedik.Birkaç gün önceden başlayan Fethiye  tatilimiz bayramın 1.günü akşam sona erdi.Çok güzel yerler gezdim ve tabi sizler içinde bol bol fotoğraf çektim.Önümüzdeki birkaç gün içinde yayınlamayı düşünüyorum.(Daha doğrusu fotoğraf  makinesinin şarj aletini bulur bulmaz bilgisayara atıp yazımı yazacağım kısmetse:)


Fethiye'den Kaş'a uzanan deniz,kum,güneş ve harika plajların yer aldığı güzel bir yazı yazmak için sabırsızlanıyorum.Aklımda o kadar çok şey var ki.Bunları yazmam için önce şarj aletimi bulmam gerekiyor tabi.Şarj aleti nerdesin elma versem yer misin :) Neyse ben kaçar gençler gideyim de arayayim  bari bakalım nerdeymiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder